Saya yang bernama Aery_Errina

Saya yang bernama Aery_Errina
i'am happy gurl!!!!!!!

Tuesday, August 25, 2009

KISAHKU...

Salam semua..

14 Ogos 2009 yang lalu merupakan sambutan setahun percintaan aku dengan dia dan tarikh keramat itu juga merupakan tarikh lahir aku..jadi tahun ni genaplah aku 22 tahun..dah tua . Kembali kepada cerita cinta aku, sekali-sekali pikir cam tak percaya pun ada..maklumlah dalam duk selalu gaduh capai gak 1 tahun hubungan kami. Syukur Alhamdulillah....aku sememangnya impikan perhubungan ini kekal sampai ke tahap yang sepatutnya....( kawin la..hhehehe)

Hari tu aku rasa genbira sangat dalam satu tarikh aku dapat sambut 2 menda sekaligus iaitu Hari Ulangtahun yang pertama dan juga Hari Lahir. Kejutan demi kejutan aku dapat pada hari tu, malam 14 Ogos 2008, aku dikejutkan suprise yang dibuat olehnya di Restoren Nelayan, best sangat dapat makan seafood, dia dedikasikan lagu birthday melalui DJ yang bertugas malam tu, dapat Patrick yang debab lagi, kad ucapan darinya. Terima kasih sayang...Baby tak pernah dapat suprise yang macam tu..terasa cam princess lak malam tu...sampai kat umah dapat lagi kejutan daripada family, walaupun hanya sebiji kek jer..tapi aku rasa terharu sangat..ingat diorang dah lupa kat tarikh lahir aku..heheheh..

15 Ogos 2009, haru ini aku dan Si dia telah pi ke Melaka...sesaja nak jalan-jalan best gak..ni gambar kitaorang time kat Melaka..SORY..internet lembab lak..lain kali la upload gambar..










1 comment:

  1. semoga ikatan yg dijalinkan smpai ke akhir hayat..amin

    ReplyDelete